RSS

Khamis, 6 Januari 2011

operasi sambutan tahun baru 2011

Bersempena Sambutan Tahun Baru 2011, pihak ajk surau Ubudiah turut menyertai  Operasi  bersepadu bagi membendung gejala maksiat di kalangan mereka yang beragama Islam. Operasi ini dianjurkan dengan kerjasama diantara Masjid Al Azim, MPAJ,PDRM, AADK, RELA, PERKID, Jabatan Amal Malaysia, NGO dan juga Pejabat ADUN Chempaka.

Operasi tersebut telah diketuai oleh Yg.bhg Ustaz Jalil Hassan yang juga merupakan Ahli Majlis MPAJ. Timbalan ketua pula Yg. Bhg. Ustaz Nawawi dari Masjid Al Azim, Pandan Indah. Sebagai simbolik operasi pada malam itu, ucapan perasmian telah disampaikan oleh YB. Tuan Iskandar Abdul Samad yang juga merupakan Adun Chempaka.

Operasi pada malam itu bermula pada jam 11.00 malam dimana semua yang terlibat berkumpul di Dewan MPAJ, Pandan Indah. Dengan membahagikan kepada beberapa kumpulan dan kawasan sedikit penerangan ringkas tentang tatacara mengadakan operasi pada malam itu.

Untuk AJK Surau Ubudiah, kami telah di arahkan untuk melakukan operasi di Bukit Langat yang terletak lebih kurang 15 KM dari dewan MPAJ tersebut.
Kira-kira jam 1.00 pagi kumpulan kami telah sampai ke tempat yang di arahkan. Kira-kira jam 1.45 pagi seramai lebih kurang 15 pasangan telah dibawa ke dewan MPAJ untuk tindakan lanjut. Untuk gambaran lebih jelas di paparkan gambar-gambar yang sempat di ambil pada malam itu.












sampai di sini dulu aktiviti kami di surau ubudiah..

Wassalam.




Tiada ulasan:

Catat Ulasan